Zapojte vzdělávací pomůcku DidaDiv do vašeho kurzu/výuky a staňte se ambasadorem DidaDiv! Na Workshopech Ambasador DidaDiv se s vámi rádi podělíme o naše zkušenosti se směřováním studentů k výrobě vlastního divadelního představení. Díky podpoře fondů NextGeneration Evropské Unie, Národního plánu obnovy a Ministerstva kultury je workshop v hodnotě 2500 Kč pro účastníky zdarma.
je pedagogickým průvodcem workshopu. Anna Ryčková je třetím rokem asistentkou pedagoga v Montessori škole Na Beránku, kde je zároveň správkyní školní farmy. Na té pracuje s dětmi, pěstuje plodiny pro školní vaření a založila tam komunitní chov slepic. Má vystudovaných několik tradičních řemeslných technik jako je práce s textilem, košíkářství či řezbářství. Od mala se také věnuje tradičnímu loutkovému divadlu.
je uměleckým průvodcem. Dominika Špalková působila jako dramaturgyně a poté umělecká ředitelka Divadla Drak a Mezinárodního institutu figurálního divadla v Hradci Králové (2010-2019). V roce 1997 obdržela titul MgA. na Divadelní akademii múzických umění v Praze, kde také byla externím pedagogem. V letech 2010-15 absolvovala na katedře teorie a kritiky DAMU doktorské studium. V rámci studia byla v roce 2012 na tříměsíční stáži v New Yorku, která ovlivnila její další tvůrčí směřování. Od roku 2020 je nezávislým profesionálem. Věnuje se kreativnímu producenství, dramaturgii, režii, kurátorství výstav pro děti a projektové spolupráci v ČR i zahraničí.
je kulturní manažer. Je ředitelem prostoru ARCHA+, je spoluautorem konceptu a lektorem DidaDivu. Je spoluzakladatelem Přístavu 18600 v Karlíně. Aktivně se zbývá hudbou. Vedle Curry collective hraje na dechové nástroje také v uskupení Tonutai.
je grafický designér, programátor a experimentátor. Jeho hlavním zaměstnáním je produkce automatizovaných reportů s infografikou. Je spoluautorem konceptu a lektorem DidaDivu. Loutkové divadlo DidaDiv také kontinuálně rozpracovává a stará se o jeho uplatnění ve vzdělávacích institucích. Organizuje multimediální koncerty, sám je experimentujícím hudebníkem.